Din handlekurv er tom!
Handlekurv Betaling
Total sum: 0.00 kr

FAQ – Ofte stilte spørsmål hos oss

  • Hvordan kan jeg betale?
    Du kan betale direkte på siden med kredittkort, eller du kan velge å få tilsendt en faktura. Hvis du velger fakturaløsningen, kan det hende du må oppgi ditt personnummer. Dette lagres ingen steder, og er kun for at våres sikkerhet, så vi kan sjekke at alle opplysninger stemmer. Velger du faktura, har du 14 dage på deg til å betale denne.

 

  • Hvordan bruker jeg PayPal?
    Når du bruker betalingskortene dine med PayPal, fungerer det på samme måte som når du betaler direkte med kortet. Forskjellen er at du slipper å skrive inn opplysningene dine hver gang du handler. Hvis du har en bonusordning, samler du selvfølgelig fortsatt poeng.

 

  • Hvordan får jeg min faktura?
    Din faktura finner du via en link nedest i din ordremail eller brukerkonto på nettstedet. Opplysningene du trenger for å betale fakturaen står på høyres side av fakturaen, under informasjonen om produktene du har bestilt. Vi legger også fakturaen med i pakken, så er vi sikre på at den kommer frem til deg.

 

  • Hva gjør jeg hvis jeg har mistet min faktura?
    Kontakt oss på post@bikeonnet.no, så sender vi en ny faktura til din e-post adresse.
  • Hvordan bruker jeg min(e) rabattkode(r)?
    Du skal skrive rabattkoden inn i gavekortfeltet øverst på betalingssiden. Har du 2 eller flere rabattkoder du gjerne vil bruke på samme ordre, kontakt oss på post@bikeonnet.no, så slår vi kodene sammen for deg.

 

  • Jeg glemte å bruke min rabattkode, hva gjør jeg?
    Kontakt oss på post@bikeonnet.no og oppgi rabattkoden til oss, så trekker vi rabatten fra på din ordre.

 

  • Kan jeg velge en annen leveringsadresse?
    Ja, det er mulig å velge en annen leveringsadresse når du gjør en bestilling. Unntaket er hvis du velger å betale med faktura. I så fall kan pakken kun sendes til betalerens adresse av sikkerhetsmessige årsaker.

 

  • Kan jeg bestille til utlandet?
    Fra BikeonNet.no kan du kun bestille til Norske adresser. Vi leverer dessverre ikke til Svalbard eller Jan Mayen. På Bikeonnet.no ser du de landene hvor vi har nettbutikk.

 

  • Kan jeg endre noe i min ordre etter jeg har bestilt?
    Hvis ordren ikke er pakket, kan du fortsatt endre den. Ringe til kundeservice på tlf: 40 646 187. OBS! Vi pakker ordren din så raskt som mulig, så ring med en gang du oppdager at du vil endre noe.

 

  • Hva gjør jeg hvis jeg ved en feil har skrevet inn feil adresse?
    Hvis ordren ikke er pakket, kan vi endre adresse. Ringe til kundeservice på tlf: 40 646 187. OBS! Vi pakker ordren din så raskt som mulig, så ring med en gang du oppdager at du vil endre noe. Ellers blir pakken sendt til adressen du oppgave i utgangspunktet.

 

  • Jeg angrer min bestilling, rekker jeg å avbestille?
    Hvis ordren ikke er pakket og sendt, kan du selvfølgelig avbestille den. Ringe til kundeservice på tlf: 40 646 187. OBS! Vi pakker ordren din så raskt som mulig, så ring med en gang du oppdager at du vil avbestille ordren.
  • Når kan jeg spore pakken min online?
    Du kan spore pakken når den er blitt sendt fra oss. Vær oppmerksom på at det kan ta opp til 48 timer før sporingen oppdateres. Dette betyr ikke at pakken blir forsinket. Når pakken er blitt sendt fra oss vil du motta en mail med en link som sender deg videre til Posten/Bring sine sider. Der vil din ordrestatus vises, og du kan se hvor pakken din befinner seg.

 

  • Kan dere sende pakken min slik at jeg mottar den i morgen?
    Ordre som kommer inn før kl 13.00 på arbeidsdager sendes alltid samme dag. Leveringstiden er 1-4 arbeidsdager, avhengig av hvor du bor i Norge.

 

  • Hvem leverer pakken til meg?
    Posten/Bring står for alle Bikeonnet.no sine leveranser i Norge.

 

  • Hva gjør jeg hvis jeg ikke har fått noen avisering?
    Hvis du mot formodning ikke skulle få noen hentemelding på sms eller e-post, kan du fortsatt hente pakken din. Dersom du ser via sporingen at pakken ligger på posthuset, da kan du ta med kolli/forsendelsesnummeret samt gyldig id og hente ut pakken.

 

  • Hva gjør jeg hvis pakken er sendt, men Posten/Bring ikke har den?
    Kontakt oss på post@bikeonnet.no og oppgi ditt ordrenummer, så undersøker vi hurtig saken for deg, og sender evt. en ny pakke så raskt som mulig.
  • Jeg vil returnere min ordre / Jeg vil returnere et produkt i min ordre. Hvordan gjør jeg dette??
    Du kontakter først kundeservice på post@bikeonnet.no eller telefon: 40 646 187. De vil hjelpe deg så raskt som mulig, og eventuelt sende deg en retursedel.

 

  • Jeg vil gjerne bytte til en annen størrelse eller farge, hva gjør jeg?
    Prosedyren er den samme som ved en vanlig retur. Du kontakter først kundeservice på post@bikeonnet.no eller telefon: 40 646 187. De vil hjelpe deg så raskt som mulig, og eventuelt sende deg en retursedel.

 

  • Jeg har sendt en pakke/vare i retur, når får jeg pengene tilbake eller en ny vare?
    Vi betaler deg tilbake pengene innen ca. 3 uker ved eventuell heving ved forsinkelse, reklamasjon eller åpent kjøp. For at returen skal gå raskest mulig tilbake til oss er det viktig at den leveres tilbake til samme posthus som der den ble hentet. Hvis det tar lengre tid, kontakt kundeservice på post@bikeonnet.noeller telefon: 40 646 187.

 

  • Jeg har sendt en vare eller hele ordren i retur. Skal jeg betale fakturaen?
    Kontakt kundeservice på post@bikeonnet.no eller telefon:40 646 187. De kan forlenge betalingstiden slik at du ikke vil motta noen purringer. Vil du returnere hele ordren, makulerer vi fakturaen når pakken kommer tilbake til oss. Har du sent deler av ordren i retur krediterer vi fakturaen når vi får varen tilbake til oss.
  • Hva gjør jeg, hvis jeg har mottatt en defekt vare?
    Kontakt kundeservice på post@bikeonnet.no eller telefon: 40 646 187. Oppgi ditt ordrenummer, så kan vi hjelpe deg raskere. Da kan vi enkelt finne den beste løsningen for deg! Dette gjelder både hvis varen var defekt når du mottak den eller den har gått i stykker innenfor garantiperioden.

 

  • Hva skal jeg gjøre hvis jeg vil reklamere på en vare som er gått i stykker innenfor garantiperioden?
    Kontakt kundeservice på post@bikeonnet.no eller telefon: 40 646 187. Oppgi ditt ordrenummer, så kan vi hjelpe deg raskere. Da kan vi enkelt finne den beste løsningen for deg!

 

  • Hvor lang garanti har jeg?
    Du har 1 års garanti og 2 års reklamasjonsrett på samtlige produkter. Kontakt oss dersom du må benytte deg av garantien eller reklamasjonsretten!

Selgers F.A.Q.

Hvor raskt svarer vi på epost?

Mandag til Fredag svarer vi på din mail i løpet av maks 24 timer. Vi tar forbehold om at det kan ta noe lenger tid under julen. Lørdager, Søndager og Helligdager holder vi stengt. Du kan selvfølgelig send oss en mail i mellomtiden, så svarer vi så raskt vi er tilbake.

Har vi butikk?

Vi har dessverre ingen butikk i Norge, men vi har mulighet til visning i Oppdals området. Du kan lese mer om butikken på BikeonNet.no.

Leveringstid på våre leveranser?

Ordre som kommer inn før kl 13.00 på arbeidsdager sendes alltid samme dag. Leveringstiden er 1-4 arbeidsdager, avhengig av hvor du bor i Norge.

Tekniske Problemer

Resprasjon og Vedlikehold

Oppgi ditt ordrenummer, så kan vi hjelpe deg raskere. Da kan vi enkelt finne den beste løsningen for deg! Dette gjelder både hvis varen var defekt når du mottak den eller den har gått i stykker innenfor garantiperioden.

Skade på sending?

Du kontakter først kundeservice på post@bikeonnet.no eller telefon: 40 646 187. De vil hjelpe deg så raskt som mulig. Oppgi ditt ordrenummer, så kan vi hjelpe deg raskere. Da kan vi enkelt finne den beste løsningen for deg! Dette gjelder både hvis varen var defekt når du mottak den eller den har gått i stykker innenfor garantiperioden.

Reklamasjon

Du har 2 års garanti og 3 års reklamasjonsrett på samtlige produkter. Kontakt oss dersom du må benytte deg av garantien eller reklamasjonsretten! Vi betaler deg tilbake pengene innen ca. 3 uker ved eventuell heving ved forsinkelse, reklamasjon eller åpent kjøp. For at returen skal gå raskest mulig tilbake til oss er det viktig at den leveres tilbake til samme posthus som der den ble hentet. Hvis det tar lengre tid, kontakt kundeservice.